متن آهنگ های نوازش ،بی خوابی،میمیرم اگه نباشی از مجید یحیایی متن آهنگ های نوازش ،بی خوابی،میمیرم اگه نباشی از مجید یحیایی
براي فرج امام زمان بي وقفه دعا كنيد
تـــــاریخ : جمعه 28 بهمن 1390
نــویـــسنده : محمد محمدیان

 متن آهنگ نوازش از مجید یحیایی

مادرم زود رفتی و ، این دلم کسی نداره
میدونی تا آخر عمر ، این چشام واست میباره

چه حسی دارم من امشب
نمیدونم چرا اما
میدونم که تو رو میخوام
ولی نیستی و من تنهام

همیشه توی آغوشت
یه حس دیگه ای دارم
من این شبها برای خواب
مادر ، لالاییتو کم دارم

نوازش کن منو مادر
با دستای پر از پینه ت
الهی من فدای اون
نگاه مهربونت شم

فضای خونه این روزا
تو رو از من طلب داره
کجایی مادر خوبم ؟
دلم بهونه تو داره

هنوزم پیش اون چشمات
یه حس بچگی دارم
به یاد اون روزا امشب
همش بهونه میارم

فقط از تو همین مونده
یه قاب عکس رو طاقچه
بهونه گیر شدن امشب
حتی گلای تو باغچه

مادرم زود رفتی و ، این دلم کسی نداره
میدونی تا آخر عمر ، این چشام واست میباره

تو بودی تنها کسم ، رفتی و دلواپسم
مادر من بی کسم ، مادر ... مادر

 

 

 

شده بخوای بخوابی تاپ تاپ قلبت نزاره؟
فکر کنی خدایا اونم خوابیده یا که بیداره؟!
شده بی خوابی بگیری صد هزار نقشه بچینی
دنبال بهونه باشی که اون و فردا ببینی
شده شب که سر می زاری آرزو کنی بمیری
دم دم های صبح که میشه نفرینات و پس بگیری
شده با خاطره ی من جلوی آینه بشینی
گر بگیره تن لبهات جای دستام و ببینی

لای لای لای لای لای لای لای لای
لای لای لای لای لای لای لای لای
لای لای لای لای لای لای لای لای
لای لای لای لای لای لای لای لای

آرزومه تو بیداری سرت رو رو شونه ی من
زیر بارون توی پاییز خنده ی تو گریه ی من
دوس دارم وانشه چشمام توخوابم که پامی زاری
حتی خوابتم قشنگه چه برسه به بیداری
دوس دارم وانشه چشمام توخوابم که پامی زاری
حتی خوابتم قشنگه چه برسه به بیداری
دوس دارم وانشه چشمام توخوابم که پامی زاری
حتی خوابتم قشنگه چه برسه به بیداری


 

دل تو دلم نیست دل من پیش تو گیره
دست خودم نیست دل من واست میمیره
دل تو دلم نیست این روزها دل بی قراره
دست خودم نیست طاقت دوری نداره
دل تو دلم نیست وقتی دستامو میگیری
گریم میگیره وقتی از پیشم تو میری
دست خودم نیست میدونم میخوام فدات شم
دل تو دلم نیست من میخوام مال تو باشم
مال تــــــــــــــو باشم

با تو من همیشه تو رویام بی تو من غرق تمنام
میخوام دستاتو بگیرم ببین واسه عشقت میمیرم
تو بیا همسفر من باش به فکر چشم ترم باش
میخوام همدم من تو باشی میمیرم اگه نباشی
اگه نباشی

توی قلب من همیشه جاته زندگی من دو تا چشاته
خونه ی دلم با تو بهاره اسمون من پر از ستاره
پـــــــــر از ستـــــــــــــــاره

با تو من همیشه تو رویام بی تو من غرق تمنام

میخوام دستاتو بگیرم ببین واسه عشقت میمیرم
تو بیا همسفر من باش به فکر چشم ترم باش
میخوام همدم من تو باشی میمیرم اگه نباشی
اگه نباشی



|
امتـــــیاز مطلبــــ : 12
|
تـــــعداد امتـــــیازدهندگــــان : 3
|
مجموع امتـــــیاز : 3
موضــوعـاتــــــــ مــرتـــــبــــط: مجیــــــد یحیـــــــایـــﮯ , ,
مطالبــــ مرتـــــبــــط بــــا این پستـــــ
می تـــــوانید دیدگــــاه خود را بــــنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخـــریـــن مــــطالــبــــ